این 2 فرمت تولید محتوا شما را سریع تر به پول می رساند!

2 فرمت تولید محتوا پرطرفدار و پولساز

2 فرمت تولید محتوا برای سایت اخیراً در حال محبوبتر شدنه اما همچنان گروه بزرگی از وبمسترها ازش بی خبرن!از انواع فرمت محتوا ، این 2 فرمت آینده دنیای دیجیتال میشن!

اگر شما هم مایلی لپتاپت رو به کارخونه ساخت ویدیو مجهز کنی پس مقاله راه اندازی کمپانی تولید ویدیو در لپتاپ رو مطالعه کن. (7-8) دقیقه بیشتر وقت نمیبره!

تو این مقاله 2 فرمت محتوا رو معرفی می کنم همچنین آمارهای مهمی در موردشون میدم که پیشنهاد می کنم دقیق یادشون بگیرید.

2 فرمت تولید محتوا پولساز

2 فرمت تولید محتوا – پادکست

چرا پادکست بسازیم؟اصلا پادکست چیه؟

پادکست ها فایل های غالبا صوتی سریالی (بهم مربوط) محسوب میشن مثلا قسمت 1 قسمت 2 و… . که این

پادکست ها انواع مختلفی دارن اما وجه مشترک همشون صدا ه:

  • پادکست صوتی

مثلاً 4 وویس تلگرامی که درمورد 0-100 طراحی سایت باشه

  • پادکست ویدیویی

پادکست ویدیویی پادکستیه که همراه با صدا تصویر هم داره ، یعنی ترکیب تصویر و صدا !

شما تو فایلی داری صحبت می کنی و همزمان عکسهایی از منظره و… هم نشون داده میشه.

(دقت کن که اگر عکس ها اسلاید پاورپوینت باشن دیگه قضیه کامل فرق می کنه)

2 فرمت تولید محتوا پولساز

چرا پادکست ها پولسازن؟

دو آمار رو بهتون میدم که نشون میده چقدر پادکست ها دارن محبوب میشن:

  • میزان استفاده از پادکست ها به لطف این وسیله های کوچیک الکترونیکی محبوب (موبایل :)) از سال 2014 میلادی بیش از 157% افزایش پیدا کرده.

و خب از اونجایی که پادکست حجم پایین داره و بدون زحمت کشیدن برای خوندن متن قابل استفاده ست، تصور کن چقدر داره محتوای پرطرفداری میشه!

  • بیش از 57% استفاده کنندگان پادکست ها، پادکست مورد علاقه شون رو تا آخر می شنون

یعنی مثل متن های بلند بالا به روزی که صور دمیده میشه (بلا به دور قیامت!) واگزارش نمی کنن!

2 فرمت تولید محتوا پولساز

2 فرمت تولید محتوا – ویدیو

2 فرمت تولید محتوا پولساز

ویدیو که دیگه تعریف خاصی نداره اما باز هم 2 آمار برای اینکه ساختنش رو جدی بگیرید اینجا بهتون گفتم:

  • ویدیو Conversion rate (نرخ تبدیل) رو تا 80% افزایش میده

نرخ تبدیل چیه؟ بزار با یک داستان توضیح بدم.

فرضاً شما یک صفحه فرود یا همون لندینگ پیج برای وبسایتت ساختی که باهاش ایمیل یا اطلاعات تماس بگیری.

100 نفر میان این صفحه رو می بینن، 15 نفر تصمیم میگیرن اطلاعات تماس بدن تا از فایل صفحه فرود استفاده کنن.نرخ تبدیل میشه 15/100 یعنی 15 درصد. 🙂

حالا وجود یک ویدیو (درست حسابی) میتونه این نرخ رو تا 95% افزایش بده!

  • بیش از 64% خریدار ها بعد از دیدن یک ویدیــو خریدشون رو انجام میدن

یعنی اگر من خودم رو تیکه پاره کنم (!) بهترین صفحه محصول رو بنویسو و بهترین محصول رو تولید کنم و هزاران ورودی به صفحه محصول بیارم، ماددامی که ویدیو نسازم برای صفحه محصول 64% از فروشم رو ممکنه از دست بدم!

2 فرمت تولید محتوا پولساز

جمع بندی

2 فرمت پرطرفدار تولید محتوا وجود داره :

پادکست

ویدیو

  • فراموش نکنید که وقتی میل و رغبت مردم به ویدیو و صوت بیشتر میشه یعنی میل و رغبتشون به متن کمـتر میشه!پس سرمایه گذاری آینــده ویدیو خواهد بود و متن مال امروزه!

حالا که 2 فرمت آینده محتوای دیجیتال رو به خوبی می شناسید …

باید بدونید برای اینکه مخاطب ترغیب بشه محتوای صوتی یا ویدیویی ما رو ببینه ، توجهش جلب بشه. یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه پرسیدن سوالات عمیق ه. برای یادگیری این روش جدید مقاله تکنیک جدید جلب توجه با طرح سوالهای عمیق رو بخونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *