با اصول ویدئو مارکتینگ 361 روز جلوتر از رقبا باشید!

سلام تو این مقاله 2 راز مهم از اصول ویدئو مارکتینگ رو به شما توضیح میدم که خودم تست کردم و ازش نتیجه گرفتم که پایین تر نتیجه رو نشون هم دادم!

همونطور که شما هم می دونید یوتیوب مهم ترین نقش رو در وسعت ویدئو و علاقمند کردن کاربرهای اینترنت داره و مقاله 2 ابزار برندسازی یوتیوب به شما کمک می کنه برند قوی تری از خودتون تو اینترنت بسازید.(خوندنش شاید 8 دقیقه طول بکشه بخونیدش بعد برگردید اینجا منم منتظر می مونم 🙂 )

اصول ویدئو مارکتینگ
با اصول ویدئو مارکتینگ 🙂
ویدیو مارکتینک
این دو عکس رو خوب دیدی؟(چهره بنده خدارو پوشوندم-چپی هم که منم- یک سایت اشتراک ویدیو یکسان هست که نتایج مختلفی از یک مبحث ازش گرفتیم!)

اصول ویدئو مارکتینگ – استفاده از کلمه “راز” در عنوان ویدئو

ویدیو مارکتینک
اصول ویدئو مارکتینک – “راز” در عنوان

فرض من اینه که شمـا عکس بالایی رو دیدی و حالا حاضری در مورد تفاوت بین دو ویدئو ساخته شده اطلاعات بدست بیاری.

برای اینکه چشمان مبارکتون اذیت نشه خودم عناوین رو پایین نوشتم تا یه مقایسه ای کنیم با هم :

  • چگونه یک عنوان خوب بنویسیم (عنوان اوشون)

این عنوان مشکلش اینه که دقیقا خود خود کلمه کلیدی گوگل رو درآورده و کپی کرده تو عنوان ویدیو! و هیچ خلاقیتی به خرج نداده!

خیلی خوبه گوش کردن به حرف کلمه کلیدی گوگل عزیز، اما باید سعی کنیم هوش و حواس مردم رو هم جلب کنیم!گوگل بدون مردم گوگل نیست!

روایات و تراوشات مغزی سروش 🙂
  • چگونه یک عنوان خوب بنویسیم؟ راز اصلی نوشتن عنوان در وب چیست؟ سروش اخوان (این عنوان منه)

منم اومدم یه کپی شیک زدم ار کلمه کلیدی گوگل تو عنوانم… اما با کلمه راز توجه مخاطب رو هم جلب کردم!

کپی کنید !…. در عنوان بگذارید !… اما هرگز مردم را فراموش نکنید !

گوهری دیگر از روایات سروش 🙂
  • پس از کلمه “راز” تو عنوان استفاده کنید (اگر نمی دونستید اینقدر خوبه پس حتما تست کنید)

اصول ویدئو مارکتینگ – لو دادن راه حل غیر قابل تحلیل

از مزایای ویدئو مارکتینگ اینه که می تونیم علاوه بر استفاده از عنوان (برای جذب مخاطب)، از عکس شاخص هم استفاده کنیم.

عکس شاخص چیه؟

اون عکسی که روش آیکون PLAY داره و شما با کلیک روی اون ویدیو رو اجرا می کنی و می بینی اسمش عکس شاخص (یا کاور) ویدیو هست.

تو عکس بالا عکسی که من نشون داده شدم و اسلاید پاورپوینت پشت سرمه ، اسمش عکس شاخصه( حالا بریم ادامه)

مزیت راه حل غیر قابل تحلیل چیه؟

هم راه حله هم غیر قابل تحلیل! یعنی مخاطب نـه می تونه بگه ” خب این چیه آخه، برم ویدیو های دیگه رو نگاه کنم معلوم نیست چیه اصن؟” ! و نـه می تونه بگه ” خب فهمیدم دیگه حله ، برم ویدیو بعدی”.

عملا به مخاطب می گیم ” من بهت راه حل دارم میگم حالا تو می خوای بدونی جریان چیه بیا ویدیو رو کامل ببین!”

و اینجوری پیشنهادی بهش می دیم که نتونه ردش کنه 🙂

جمع بندی

  • استفاده از کلمه “راز” تو عنوان ویدیو
  • استفاده از تکنیک “لو دادن راه حل غیر قابل تشخیص”

شما هم دوست داری بدونی نظر گوگل در مورد…!

اگر می خواید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید، پیشنهاد می کنم نظر گوگل در مورد ضرورت ویدئو مارکتینگ رو بدونید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *