جایگاه و اهمیت ویدئو مارکتینگ در آینده از دیدگاه گوگل و سیسکو!

اهمیت ویدئو مارکتینگ

سلام.تو این مقاله دیدگاه های سیسکو و مخصوصاً گوگل که بازاریابهای اینترنتی بازیشون رو بر اساس قواعد اینها می چینن، آورده شده و کسی که تولید محتوا انجام میده حتما باید در مورد اهمیت ویدئو مارکتینگ بدونه!

شما می تونید قبل از خوندن ادامه مقاله با رعایت کردن 2 اصل پر اهمیت ویدئو مارکتینگ، مسیر 1 ساله تولید محتواتون رو به 4 روزه کنید و 300% پربازده تر برید جلو (فکر می کنم ارزش داشته باشه 6-7 دقیقه وقت گذاشته بشه براش 🙂 )

اهمیت ویدئو مارکتینگ
اهمیت ویدئو مارکتینگ از نظر گوگل و سیسکو

اهمیت ویدئو مارکتینگ از نظر گوگل

  • از هر 10 طرفدار محتواهای ویدیویی (فیلم سینمایی،TVshow ها و…) ، 6 نفر ترجیح می دن محتواهای مورد علاقشون رو از بستر اینترنت دنبال کنن

شاید والدین گرامی شما علاقه دارن تلوزیون یا بشقاب استکباری رو برای دیدن اخبار و کانال های مختلف دنبال کنن.

با این حال اتفاقی که بستری که باید براش سرمایه گذاری کرد و ارجحیت داره “اینترنت” ه

برگرفته از آمار گوگل جان 🙂
اهمیت ویدئو مارکتینگ
اهمیت ویدئو مارکتینگ
  • پس یادمون نره کمپانی که تمام تلاشمون رو می کنیم تا نظرش و جلب کنیم داره میگه باید ویدیو اینترنتی رو جدی بگیریم

اهمیت ویدئو مارکتینگ از نظر سیسکو

  • تا سال 2022، بیش از 82% ترافیک مصرفی کاربران اینترنت، از نوع محتواهای ویدیویی خواهد بود.

یعنی اگر طرف 1000 مگابایت (معادل 1 گیگ) اینترنت می خره، 820 مگابایتش رو خرج ویدیوهای اینترنتی می کنه ! عکس و متن روی هم 120 مگابایت میشه حدوداً!

خب حالا سروش یه سوال، یعنی متن دیگه جایی نداره در آینده؟

جواب مطمئن اینه که کمرنگ تر و کمرنگ تر میشه و اهمیت ویدئو مارکتینگ پررنگتر!

برگرفته از سخنان گوهربار سیسکو

اهمیت ویدئو مارکتینگ
اهمیت ویدئو مارکتینگ

جمع بندی

  • گوگل : از هر 10 طرفدار ویدیو ، 6 نفر ویدیوهای محبوبشون رو اینترنتی می بینن
  • سیسکو: تا سال 2022، بیش از 82% ترافیک مصرفی کاربران اینترنت صرف استفاده از محتواهای ویدیویی میشه
اهمیت ویدئو مارکتینگ

منبع : biteable

پیشنهاد متحیرکننده برای شما!

اگر می خواید مخاطب تون رو تا سر حد سکته(!) کنجکاو کنید پس راز کنجکاوسازی مشتری رو پیشنهاد می کنم یاد بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *