جلب توجه مشتری با تکنیک کاربردی سوالات عمیق (جدید 2020)

تکنیک جلب توجه مشتری با پرسیدن سوالات عمیق

سلام.بعد از خوندن این مقاله براحتی می تونید برای جلب توجه مشتری چه از طریق محتوای ویدیویی چه از طریق متن و چه… اقدام کنید!اما شرطش اینه که خوب مثالی که گفتم رو بخونید.

فقط پیشنهاد می کنم این تکنیک جلب توجه مشتری رو تو 2 فرمت محتوایی که آینده دیجیتال مارکتینگ را تسخیر می کنند بکار بگیرید.

سوالی که اشتباه جواب میدید (حتی با اینکه الان می دونید اشتباه جواب میدید!) :

  • سوال: مخترع لامپ کیه؟

1.هامفری

2.ادیسون

3.تسلا

  • جواب: هامفری !

برای اینکه از شک و تردید به مرز های زمین و آسمون نرسی، توضیح زیر رو بخون:

هامفری بیچاره (و بدبخت 😐 ) حدود 70 سال قبل از ادیسون، لامپ رو با بهره گیری از اطلاعات قبلی دانشمند دیگه ای (!) بنام وولتا ساخت.

اما چرا هیچکس محل خرس به این بیچاره نمیذاشت؟

چون لامپی که اون بنده (بیچاره) خدا اختراع کرده بود، قطعاتش تو مدت زمان خیلی کوتاهی مصرف می شد و هی باید قطعاتشو عوض می کردی!

خلاصه ادیسون اومد لامپ رشته ای رو ساخت که لامپی با دوام تر بود و بقیه ماجرا رو هم که هممون می دونیم…

منبع: دپارتمان انرژی آمریکا 🙂
هامفری گفت 🙂

پس تکنیک جلب توجه مشتری چی بود ؟!

شما با شناخت کامل مخاطب هدف ، توی ذهنشون باید برید و ببینید چه دیفالت (یا پیشفرض) های اشتباهی وجود داره که مثل شیر ازش دفاع می کنن و در موردش مطمئنن ؟

با شناخت اون دیفالت ها براحتی می تونی چالش هایی رو تحت سوال از مغزشون بیرون بکشونی و باهاش جلب توجه کنی…

  • حتی ایده های محتوایی زیادی رو می تونی گیر بیاری!

مثال دیگه بزنیم؟

فرضاً شما مدیر تولید محتوا برای کسب و کار فروش کولرگازی هستی، از اونجایی که اغلب فروشگاه های اینترنتی فقط عکس صفحه محصول می زارن و بعضی وقتا پیام های تبریک مناسبتی میزارن، شاید بتونی بپرسی:

  • کدوم محتوا برای افزایش درآمد مناسب تره؟

1.گذاشتن نظرات مشتریان راضی

2.گذاشتن فیلم محصول در حال استفاده

3.ارسال و راه اندازی رایگان محصول

  • جواب: مثلاً گزینه 1 (گفتم مثلاً چون آشنایی قابل توجهی از مشتریان این کسب و کار ندارم) 🙂

فرمول جلب توجه مشتری با تکنیک سوالات عمیق

1.شناخت پیشفرض های غلط ذهنی مخاطب هدف

2.اصلاح کردن این پیشفرض ها در قالب سوال

آماده یادگیری تولید محتوا با سرعت نور هستید؟

حالا که می دونید چطور جلب توجه کنید، خوبه یاد بگیرید چطور محتواها رو سریع تر تولید کنید، برای یادگیری این ترفند ساده کافیه به آموزش تولید محتوای سریع به زبان ساده برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *